wtorek, 10 września 2013

Rodzinka w komplecie :-))

Witam wszystkich odwiedzających! Dawno mnie tu nie było a powodem tej nieobecności jest Dawid. Nasz synek urodził się 11 sierpnia. Cały świat wywrócił się do góry nogami. Dziecko to mnóstwo szczęścia ale i totalna dezorganizacja dotychczasowego życia. Ale pomału uczymy się siebie i po tym miesiącu jest już dużo lepiej. O czym świadczy chociażby ten wpis, na który znalazłam wolną chwilkę.
Jeszcze przed urodzeniem postanowiłam zrobić synkowi pierwszy sweterek. Oczywiście to w nim Dawid opuszczał szpital po narodzinach.


A teraz zbliżenie na istotne detale :-)


W sklepie eTasiemka.net kupiłam super guziczki. Zamierzam je wykorzystać w ubrankach dziecięcych. Na pierwszy ogień poszedł "Ptasiek", bo to moja ulubiona postać bajkowa.
A to pozostałe zdobycze:


Myślę już nad następnym udziergiem, ponieważ zielony sweterek zaczyna być za ciasny.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu - mam nadzieję, że nastąpi on niebawem.

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! Powiem szczerze, że zaglądałam Tu w nadziei na taką nowinę! W końcu JEST! Cudowna wiadomość!
    Sweterek też śliczny. Pozdrawiam ciepło w ten wrześniowy wieczór, Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa i serdecznie pozdrawiamy :-) Dawidek i mama

      Usuń