czwartek, 4 października 2012

Sal "Sylwestrowa noc" - odsłona druga

Dziś kolejna odsłona salowego obrazka. Myślałam, że będąc na zwolnieniu zrobię więcej ale niestety dodatkowo dopadło mnie okropne przeziębienie i w obrazku przybyło tylko kilka kolorków. Miałam też misję specjalną - Mama poprosiła mnie o pamiątkę dla Michałka, który niedawno przyszedł na świat.

Oto mój obrazek z kotkiem:

Kotka jeszcze "ani widu ani słychu" ale przyjdzie kolej i na niego :-)

A teraz przedstawiam metryczkę:

Pozdrawiam wszystkich !!!

3 komentarze:

  1. Piękna metryczka, taka delikatna. Salu ładnie przybywa. Dziękuję za terminowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka piękna:) Obrazek z salu rośnie na pewno wyrobimy się w terminie - nie ma co się spieszyć czasu jest dużo, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna metryczka, a Salu przybywa, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń